Sjukvårdupplysningen!?

Gårdagen blev väldigt lyckad. Först blev det höllviken och fixa och dona. Sen åkte vi hem och åt middag *mums*.
När sedan Jojje och Rille skulle komma fick david värsta utslagen på ryggen och dem kliade och sved JÄTTE mycket. Så börhade med att bara smörja in honom, och det resulterade att det blev ännu värre. Ringde då marie hon sa att jag skulle ge travegyl och om den inte hjälper inom en halvtimme så skulle vi åka in till sjukan.
Tiden gick och medicinen hjälpe inte, så jag bestämde mig för att ringa sjukvårdsupplysningen, och möts av en snutig sak i telefonen. Hon sa bara att vi skulle kyla med kylpasta. och det blev ÄNNU värre.

Sedan efter det satt vi i ca 40 min och då började det hjälpa så smått, och efter någon timme försvann det :)

Måste bara tillägga att jag tycker inte att man ska jobba inom sjukvården om man inte kan möta patienterna bra!  Man ringer ju dit av en anledning, för att man behöver hjälp!! Skärpning där tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0