5 månader kvar till jul!!

Hur deprimernade är det inte egentligen...snart är sommaren över, och vi vandrar vidare till mörkret, blåsten, regnet, som sedan övergår till kyla, snö och jul. Jag måste erkänna att jag har ÅNGEST....Vill verkligen inte överge sommaren. Visst, jag kan hålla med om att sommaren inte har varit den bästa, men den är fan så mycket bättre än vintern!!!!

Älskling har köpt ny dator, den är jättefin, och supersnabb :) Nu är det bara bil och tv kvar, sen är allt klart :) Är superglad för din skull älskling, jag är stolt över dig (L)<3333

Kommentarer
Postat av: David

Och fixa till rummet men det kommer det också :D så fort Jonas inte visar mig fula möbler haha xD <33333

2009-08-06 @ 23:09:08
Postat av: Jenny

Haha, nu ska du inte va sån:D<333

2009-08-08 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0